Monday, January 12, 2009

Karaoke session
























Sorry mood untuk menghapdet mmg amatla takde.tak tau pasal ape...lebih suke baca blog dari memblog.tapi kalau blog orang tak hapdet aku akan jadik cam geram nape dia tak hapdet blog...:D ..sangat gile oke.

Nak wish happy nu yr pon dah macam basi.papepun nak wish gak..happy new yr 2009.harap-harap ape yang aku wishlist kan akan menjadi kenyataan.amin..

minggu lepas aku dah set awal-awal ngan sekutu-kutu untuk buat makan-makan session tapi kali nih aku pilih tempat makan kat depan NY nun...menu nasi ayam penyet.Nih kali ketiga aku makan kat sini la...yang buat dia cam sedap adalah sambal dia,mengancam..yang lain- lain biase je and much better dari makan kat restoran mamak especially ayub taman pelangi..gile worse.aku dah marked palang 2 x kali situ..no way.titik.

tapi memandangkan kutu2 yang lain mempunyai masalah dari segi teknikal,hanya aku+en tunang dan lynn+azrul je yang dapat memenuhi agenda malam tu.

makan ayam penyet tapi gambo takde,lenkali lah aku tunjuk.

pas makan we all tak tau dah nak gi mane so azrul decide gi karok.ingat nak melepak kat redbox tapi pikir2 balik gi diva je lah..harga pon reasonable sikit.:P

malas lah nak taip dah..layan je lah gambo2 nih.

cik nana kepeng : sila jeles












4 comments:

Jimbo said...

kenapa karauke selalu bagi kacang? kalau nasi beryani ke ke baru ngam.

ADAHKODAH said...

nasi biryani?huh..kat diva drg bagi tempeyek la..tu pon rm5 tau...kalo nasik biryani ntah bape ntah..mahal...

udeyismail said...

seronok nyanyi

timmy said...

eh pundek. gua tag lu!