Tuesday, October 14, 2008

Ada Apa Dengan Raya......:-)

Harini dah masuk hari ke 15 umat Islam merayakan sambutan hari raya,yeay...aku masih dalam mood raya yang tak suda-sudah...malas gile nak buat keje.Jemputan open house disana sini,sampai ader yang tak sempat nak pergi...bayangkanlah satu hari sampai 6-7 buah rumah..pergh..gile@!! dah tu pulak makanan sume best-best..ader macam-macam..erk..kenyang..itulah yang dinamakan rezeki..

aku seperti taun-taun sebelumnyer MEMANG takde buat open house,yuplah dok bujang nak buat open house mende.retilah pulak nak memasak(humblelah kunun) jgn kate kueh..air masak pon siap beli kat Giant atau Tesco lagik...punyela pemalas..wanita berkarier lah katakan.. (hehehehe).So sesapa yang berhajat nak beraya umah aku,kuburkan sahajalah niat anda sume..

Yeay...aku tak sabar2 nak tgu 19/10 sebab mase nih aku dan geng2 tongcit ku akan memporakkan peranda keranda kan umah Ana...kerana kami sume akan berkumpul&mengompol kat umah Ana...ala2 open house lah...tapi formatnyer kene bawak makanan sendiri-sendiri...adake patut..?Tema nyer..nasik lemak daun pisang...aku ditugaskan untuk memasak sambal..erm...sambal telo burung puyuh..hehehe..dan menu yang selebihnye di bahagikan kepada jin2 toncit yang lain....

Okies guys...tak sabo nak jumpe kalian...lagik satu aku jugak tgh countings days nih...erk...takut..harap2 2nd stage nih berjalan dengan lancarnyer...amin..

kepada "kamu" sayang kamu banget...

1 comment:

harris said...

ala nak rendah diri lak tak pandai masak. dulu ingat tak odah masak ayam merah kat umah ayeh. reramai makan. haha.. pandai la tu kan. best kan kat msia. tiap² bole rase mood raya. kat sini. raya ke-2 dah tak rase dh mood tuh. pasal sume keje. even first day pun tak meriah cam msia. tp ok la. memacam gak la makanan msia bole makan.