Thursday, May 14, 2009

ye...saya mmg pemalas im corry

Huh..bersawangkan blog aku nih..sorry tapi itulah hakikatnye pasal aku bukan seorang blogger yang tegar,dan yang paling penting aku adalah seseorang yang pemalas untuk menaip.

Lately ni banyak betul bende-bende yang berlaku dlm hidup aku seharian,dari satu cerita ke satu cerita dan macam-macam lagi bende suka dan duka menerjah dalam hidup aku.

Abah aku masuk hospital then selang 2 hari rumah sewa ku dimasuki perompak.Huh...dugaan.

Tapi yang paling aku terkilan,cincin tunang aku telah dilesapkan oleh si perompak.tsk..tsk..sangat vavi ok.keji.tapi dah name perompak takan dia nak pilih-pilih pulak amik barangkan.

Sekarang yang paling penting adalah kesihatan abah aku,semoga dia cepat sembuh dan dapat kuar dari hospital secepat mungkin.Ya allah kau permudahkanlah segalanya.amin

Oke babes.later aku update lagi.(kalo rajin la)

3 comments:

Syebi Abu Bakar said...

Oh adahko channnnnnn
be strong..
aku doa ayah ko akan sihat. InsyaAllah.
Ko pun jgn tertekan k? jg kesihatan.
tc sana!

errul_ramli @ MH said...

weh, ko bia betol
rilek2..
wish ur dad will fine..
perompak tu, ko doakan je biar mati kena langgar lori sampah

ADAHKODAH said...

syebi-ye..saya sangat strong..tsk.tsk..tapi sgt tertekan macam paku tekan..

Errul-betul la..aku tak suke gossip2 liar..lorry sampah tak best..kasik blender je..lumat2