Tuesday, September 16, 2008

kueh oh kueh

semalam mase balik dari kerja,aku sempat singgah dibazaar kat area permas jaya...takdela beso&mengancam macam kat bazaar extra tu..siap jalan pon nak kene mengiring-giring..punyerlah ramai & packed sangat.

Sambil nak tgu si dia sampai kerana kami dah janji nak berbuka di MCD Permas Jaya,so aku pon jalan2 la kat bazaar tu...takde ape yang buat aku meliur..jalan lagi sampai dah nak habis pon takde lagi..isk nk beli ape nih erk?takan nak buke makan ayam goreng spicy terus je...hurm..takpela..jalan slow2 lagi...tapi masih takde ape yang menarik..so at last decide beli kueh je..tapi bab kueh nih nak kene pilih jugak..entah kenapa sejak2 bulan pose nih aku lebih mengemari kueh2 yang lembik2 ...so aku beli lapis kacang hijau,kole kacang,talam keladi n serimuka...sume aku balun singgit2..huh banyak jugak....total beli kueh je RM4.00..cakap dalam ati.."sudah2 jgn pilih lagi odah oi..ko makan berdua je".

kol 6.30 dah ader depan MCD,alamak tak awal ke nak naik ...takpe lah tgu dia datang kejap..15 minit pastu barulah dia muncul...order ayam goreng spicy ngan double cheeseburger..so yummy!!!

sambil berbuka pose,we all da set taun ni dia kene belikan aku baju kurung 2 helai,then aku pulak kene belikan dia t-shirt or kemeja..hurm...nak beli t-shirt cap ape eh...takpe2 nanti pergi the zone...tapi...kene tgu gaji lah...cz kad kredit aku macam da nak limits je...:-(.....
aku pulak nak pow dia baju kurung je ke...hurm pikir2kan la dan selamat beramal...

No comments: