Monday, September 15, 2008

saya yang teramat tensen oleh kerana hal itu.......

isk...geram geram saya hari ni...kol 6.20am saya dah bangun,get ready for it...basuh kete lebih kurang panaskan enjin dan jalan dengan harapan..ya allah kabulkan lah permintaan ku kali ni..
Sampai depan opis tgu 'dia' datang menjemput,letak kupon sampai petang cz saya hapday arini tapi saje parking kete depan opis,senang....

hurm baru pukul 720am..takpe ade lagi 10 minit sambil menanti 'dia' datang layan cd search....turunkan seat then tito sekejap....bangun-bangun aik da 745am...mane 'dia' ni..kol jap..

"'dia' kat mane?
"sekejap sampai,sangkut kat kempas ni" 'dia memberitahu saya
"ok lah"...geramnye mesti 'dia' keluar lambat ni..selalu cam tu...menyampahlah..janji keling betul.

msg berbunyi...(standard tone)
(dah sampai)

saya kuar dari kete,lock dan berjalan menuju ke kete 'dia'...ade 2 lagi rakan menanti...

30 minit berlalu,sampai la kami ketempat yang dituju..orang pon da ramai..tapi takpe aku dah biase..ini bukan kali pertama dan bukan kali kedua..hurm...

Beratur tgu giliran...yah sampai giliran saya..1 step-ok (excellent) 2 step-ok (excellent) 3 step-adus..geram spoilt menyirap sume ader..kenapa ini yang terjadik..saya cukup tensen mengalami situasi tersebut..cukup tensen...saya cukup tensen..tapi saya redha...mungkin ade hikmah disebaliknye.....

Saya msg dia yang berada di pgudang..

"b...im failed again"
tit tit...

"nvm sayang...try lagi ok...im with you"

"uhuk-uhuk...ok..."

"petang buke same k sayang"reply dia

"ok"

dalam perjalanan balik..saya teringat family di kampung...hurm tak kire saya nak balik kg jugak

"hello ekin,bitau helen akak will take full day arini"

"ok kak" ekin menjawab

"anything office matter call me ok"

"ok kak,hv fun" ekin menjawab lagi

"thanks dear"

sampai di depan opis,alamak letak kupon sampai petang...rugi2 argh takpelah nak balik jugak...so bg msg kat dia...

"b im feel so tension so im decided to balik pontian"

"wat?really?ok lah sayang..take care,kim salam mak & abah ok"he replying...

"ok..u too tc"

aku bertolak dari opis around kol 1130 trus masuk highway...dengan perasaan tensen aku memandu dengan laju...ingat ayeh je ke leh memandu ngan laju dan beremosi..odah pon bleh ok..
percaya atau tak 1220 dah sampai umah kat pontian....hahahahah...tak main r 90km/sejam...aku tekan minyak 120km/sejam...huh...tensen punye pasal nih...

mak ngan abah aku pon terkejut...nih apehal nih...?parking kete..masuk umah salam mak ngan abah serta atok...masuk bilik...tido.....

4 comments:

harris said...

oo dikau mengutuk aku yer. bile plak ayeh emo membawa kereta laju2. tak baik tau buat fitnah dibulan pose nih.. kes kes kes. ekceli tensen ape .. kurang paham la. anyway byklah bersabar ye dibulan pose nih. selamat berpuase

ADAHKODAH said...

saya tensen disebabkan itu la...tapi takpe..next time i will be do better and better ...takpela ayeh..mmg odah tanak orang paham pun..

eleh bukan saya mahu mengutuk dikau..tapi mmg benar kata2 ku...ingat time dolu2 naik kete juwita tu ayeh cakap kete ayehlah yang paling best...huhuhuhu..mane pergi kete tu skang eh?

harris said...

oo kete tu dh tak juwita. well i neva said my kete is the best.probably i was joking. but i do remember when we got back fr somewhere. mase tu org lain sume naik kete wak kot. odah jek naik ngan ayeh. pastu kiter concentrate layan lagu. bile benti diorang ckp aye bwk kete wat muka macho pastu bwk nak laju potong diorang.??? sampai skang x paham. but layankan.

ADAHKODAH said...

ahahaa...mase tu balik kol 2am..pas raya umah jimbo...sume naik ngan partner2 memasing...odah je berpartner ngan ayeh...ahahaha...but i really miss our memories...