Wednesday, September 10, 2008

orang nak ader blog ko pon nak jugak @@!!

Hurm...tgk orang lain ader blog aku pon cam rase nak ader blog jugak tapi tak tau la bleh tak mengupdatenye.(kalo tak nanti orang kate tak ikut arus perdana pulak.:-))

Arini dah 11 hari kite berpose dan aku nampaknyer telah membuangkan pose ku selama 2 hari atas alasan sakit tekak yang cukup kronik.Ianya berpunca dari hari roomate aku menjalankan kerja-kerja mengecat bilik dan pembersihan yang drastik sempena nak raye ni dek kerana grairah aku dan dia terpaksa tidur dibilik yang baru di cat,pada mula nye aku ok je..da sampai tgh malam baru la aku merasakan seperti ader kerensaan di tekak aku...nak hembus hingus pon tak leh...nak sedut pon tak leh..last2 aku telan je hingus2 tu...hurm macam mane rase nyer korang try la kat uma k..takde sape nak marah..dan dari situlah penyakit aku bertambah2 dari sakit tekak ke sakit kepala,dari kepala ke kaki..huh..inilah dugaan berpose agaknye.

Rasenye masih tak terlambat lagi untuk mengucapkan selamat berpose kepada semua umat2 islam..Semoga ramadan ini penuh keberkatan hendaknyer amin

3 comments:

harris said...

ceh alasan. padahal tak tahan nak buka. hhahahah(ketawa kejahatan). alamak tak baik pulak bulan pose ni gelakkan org cam syaiton. batal tak gelak camtu eh???

Syebi Abu Bakar said...

adah ko sgt menjijikkan..........

ADAHKODAH said...

ello...saya mmg betul2 sakit ok..sakit yang sangat-sangat .sampai tgk air aquarium pon saya terliur...kan patut buka tu....